2010. február 7., vasárnap

Megszakadt a hagyomány

Nos, az évnek ezen a napján pár éve mindig szoktam futni egy 21-et, "Öreg ember nem vénember" felkiáltással. Ma ez sajnos elmarad.
Az ok: tegnap délután ért véget az iskolai 24 órás foci; ma reggel úgy ébredtem, hogy meg akartam halni. Majdnem úgy érzem magam, mint egy Kinizsi után... Én hülye, két csapatban nyomtam végig. Azért jó volt, rég hajtottam ki magam ennyire; a sportértéke megvolt rendesen. Csak a számlálónkat nem tudom sajnos növelni.
Az kicsit aggaszt, hogy egymás után már a második futásom marad ki; egyszerűen annyira tele van az életem, hogy nincs rá se idő, se energia. Elég elkeserítő; lassan fel kell adnom a váci tisztességes 50. verseny lehetőségét. Ha így haladunk, örülni fogok, ha egyáltalán végig tudom kocogni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése