2010. február 24., szerda

Paul Newman

Az új DrF hét közben is fut! Legyilkoltam egy 10-est a gyorsulás jegyében; igyekeztem széthajtani magam. Rendkívül jól esett megint; olyan rég volt ilyen, hogy hétfőn már annak örültem, hogy szerdán futhatok. További gyönyör a 8 fokban futás: nem Svent akarom idegesíteni, de egy könnyű hosszúujjúban meg egy pólóban hatalmas szabadságérzés az edzés. A negatív tényező a talaj volt: bizony, már hetek óta ettől féltem. A déli fekvésű utak már csak sárosak voltak, általában kezelhető mértékben, bár néha bokáig tocsogtam. De a többiről leolvadt a hó, és alul előkerült a jég. Helyenként igen vicces látványt nyújthattam, ahogy bokrokba kapaszkodva, az út szélén a 3 mm-es hóban sárfoltokat keresve próbálok megállni a lábamon... Ezt a részt tekintsük inkább iramjátékos edzésnek! De így is bőven 50 percen belül volt a hegyi 10-es, és aneronnal ellentétben én ezzel tökéletesen elégedett vagyok.
Gratulálok mindenkinek a legújabb futásokhoz; nagyok vagytok! Pörög a

SZÁMLÁLÓ 2875 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése