2010. február 24., szerda

mint a Ferrari Jerezben...

...nem érdekelt az idő, csak az, hogy mennyit megyek. a ma reggeli környezetértékelésnél izgalmasabb volt egy jó futás. elég szenvedősen ment csak, de eleinte tényleg nem érdekelt az idő. a "pálya" már szinte felszáradt teljesen és kellemes 6 fok várt, ha ilyen idő lenne mindennap már ultramaratonra készülnék :)
a gát végén (7-es pont) nyári maratonokat megszégyenítő vízpermettel várt 5 autónyi, 50 db vicceskedvü tűzoltó, akik itt tanultak meg vízágyuzni és testközelből láthattam, hogy megtartani azt a tömlőt is elég emberes munka lehet... végül a lelocsolásból mint civil csak a vicceskedést kaptam, de egymást jól megfürösztötték. Végül hazafele nagyon lassúnak éreztem magam és elkezdett megérinteni a váci szél... ezt a távot nekem 40 perc körül kellene teljesíteni? nem tudom végül mennyi lett, de 48-50 perc környékén értem be amin azért javítani kell...
az út:
http://www.gmap-pedometer.com/?r=3496372
a számláló:
SZÁMLÁLÓ 2865 km

Sven! Ti mondtátok nekem jópárszor, h amíg nem vagyok teljesen egészséges, ne fussak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése