2011. március 27., vasárnap

Harmadik vagy negyedik kecske?

Reménykedtem, hogy nem fog tűzni a nap, de nem így lett. Persze a szervező hölgy nagyon örült neki, hogy nem esik az eső, de szerintem az jobb lett volna. Aki már valaha indult ezen a versenyen, az tudja, hogy majdnem olyan Kecskeméten futni, mint a rakparton. Úgy értem, szembe szél van, a beton duplán sugározza vissza a hőt. De itt még szerencsére por is volt.
Szóval: Elfutottam az elejét, meleg volt, szenvedtem is, mert a rajt előtt egy órával már nem biztos, hogy azt az almát meg kellet volna enni. Sebaj, túléltem, kihajtottam magam rendesen és az utóbbi évekhez viszonyítva megint gyorsultam (1óra 3 perc, 59 perc és most 56 perc).
A buszmegállóban eszembe jutott, h vissza kellene menni meghallgatni az eredményhirdetést, de végül győzött a fáradtság és ülve maradtam. Pedig... Szóval azt hiszem, megint megvan egy második helyezés. De azért még nem tudom biztosan, majd ha találok róla infót, akkor pontosítok, meg írok nekik, hogy az érmet mikor kaphatom meg. :D
(Jövő vasárnap drukkoljatok, hogy túléljem, ugyanis jön a Tóparti Futóparti, vagyis a 28 km-es kör a Velencei-tó körül. Addig ígérem, legalább egyszer elmegyek edzeni előtte. )

SZÁMLÁLÓ 5690 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése