2011. március 14., hétfő

Jó lesz nekünk! Jó lett nekem!

Az idő elég kellemesnek ígérkezett, mikor a vonat beérkezett az állomásra, de persze 'valaki' megint megtréfált bennünket. Még szerencse, hogy a hosszú ujjút levettem, mert akkor végképp megsültem volna. (Persze rövid nadrágot nem vittem, hogy esetleg át tudjam venni.) Az első 1-2 km-en még szemerkélt is valamit az eső, de aztán ennyi volt a jóból nekünk. Úgy sütött a nap, hogy el sem hiszem. Pedig eddig Vácon mindig kellemesen hűvös volt, de persze most nem. (Mi lesz akkor Kecskeméten, ahol eddig meg mindig hőség volt?!) Tanulság: Fussunk hidegben vagy vigyünk rövid váltónadrágot.
Táv: Az elejét elfutottam, mint ahogy szoktam (pedig most figyeltem is, hogy ne tegyem), aztán azt hittem, sikerült visszavennem a tempón. De nem így lett; a fordítónál 28 percnél jártam, és utána szenvedtem nagyon a hőséggel is meg azzal, hogy miért kellet már megint túl gyorsan kezdeni. Aztán a beérkezés után összeszámoltam, hogy a második fele így is gyorsabb lett, pedig nagyon csigatempónak éreztem.
Nettó idő 52 perc 32 másodperc, ami a távon és korcsoportban is a 2-2 helyezést hozta meg.

SZÁMLÁLÓ 5551
(Reméltem, hogy én gyűjthetem be az 5555-öt.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése