2013. március 11., hétfő

Az én Vácom

Nem jutottam még géphez tegnap óta, de most itt az alkalom. Sajnos a mi eredménylistánkat Róka Laci nem fotózta le, így a pontos eredménnyel én nem szolgálhatok.

Fölösleges lenne órákig ecsetelnem, mondvacsinált indokokkal alátámasztanom, hogy mennyire felkészületlenül indultam neki a versenynek, mert úgysem hinnétek el. A rajt előtt azért kinéztem, kik lesznek a (nagy) ellenfeleim, kik azok akiket a dobogóra várnék. Már ekkor kicsit szemet szúrt, a kevés sárga rajtszám, így mondtam is az UB-n megismert, és Vácra is velünk tartó Annának, hogy igazán éremesélyes, mert kevés az induló, ő meg épp egész jó formában van. Egy komolyabb srácot láttam, aki a rajtnál végül épp előttem állt 3-ad magával, így már az elejétől kezdve szemmel tartottam, gondolván ő lehet majd az első. 
Nagy meglepetésemre nem volt túl gyors, tartottam vele a tempót, de semmiképp nem akartam megelőzni a fordítóig, aztán végül 4-4,5 környékén beértem, majd ahogy azt kell ott is hagytam. A fordítónál 5-en jöttek szembe velem, de mind hosszabb távon indultak, így konstatáltam, hogy az 1. helyen vagyok és ha már oda kerültem muszáj ezt tartani. Nem volt könnyű, de próbáltam beosztani az energiám és végül így simán beértem a célkapuba, ami most kivételesen kék volt és nem a régi megszokott zöld.

Az idő eredményem 42 perc fölött van, amivel ezen a versenyen egy másik évben simán 5-6. lehettem volna, de ma tegnap épp senki nem volt ezek közül ott. Az időre nem is vagyok teljesen büszke, de a helyezés azért jó önbizalom bomba. Anna végül a nők között nyert.


SZÁMLÁLÓ 8815 km

1 megjegyzés: