2013. március 10., vasárnap

Nagy Vácba kerültem

Elcsesztem.
Elindultam lendületesen, némi kockázatot vállalva. Nem kellett volna. A nem alvás, nem evés, munka+tanulás nyilván hatással van az emberre. Ha 1-2 kiló még lett volna rajtam, akkor egy igazán jót futottam volna.
Így már 8 km táján észleltem a baj első jeleit: hirtelen kvantumosan csökkent az energiaszintem. Gondoltam, ennek fele se tréfa; takarékra álltam, és megpróbáltam kivédekezni a hátralévő kilométereket. Az elmúlt 56 hivatalos félmaraton minden rutinját beleadtam, és végül nagyobb égés nélkül sikerült megúsznom a dolgot, bár az első 49 perces körre egy 53 és feles jött. Kihajtottam magam teljesen.
Végül is nem vagyok elégedetlen, bár harcos kis verseny kerekedett a dologból. Végül is 1.40 - 1.45 közé vártam magam előzőleg, és ez sikerült. Megpróbáltam, hátha lehet belőle jobb, de ma ez nem volt reális. Talán majd 2 hét múlva Kecskeméten.

SZÁMLÁLÓ 8805 km

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Nagyon szép teljesítmény ez így is. Drukkolok, hogy a kecskeméti verseny mosolygósan, könnyedén menjen.

    VálaszTörlés