2013. március 5., kedd

Megint egy évvel...

...és bölcsebb is talán.

1. Jön az évnyitó Vác. Persze idén a télen sem pihentünk, voltunk pár jó versenyen, de az évnyitó és a BPR születésnapja is Vác. Kultikus nap és verseny ez, így hát most sem edzettem magam túl rá. Ez talán már az én szállóigém, de felkészületlen vagyok, ahogy ezt a mai futásomon is éreztem. Így legalább nem kérdés, hogy nem a félmaratont fogom futni, bőven elég a jó öreg 10,5-es. 
SZÁMLÁLÓ 8774 km

2. A felkészületlenségemnek azonban oka is van. A blog egy évvel idősebb lesz én viszont kevésbé lettem bölcs. Ennek okán egy hétig varratokkal a számban közlekedtem, így semmi kedvem nem volt futni vele.

3. Eszembe jutott azonban, hogy David, jó lenne, ha te is vezetnéd a kilométereidet ide, hogy tudjuk legalább mi van veled és legalább a számláló is pörögjön :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése