2013. március 23., szombat

Tényleg az enyém...

Régen nem voltam Kecskeméten....2, vagy 3 éve? És tavaly november óta nem is futottam 11 km-nél többet. Ennek ellenére nagy önbizalommal futottam neki a mai napnak és végül úgy tűnik nem is alaptalanul. Mostanában okosan próbálok futni, ami annyit tesz, hogy nagyon erősen próbálom magam rávenni, hogy NE FUSSAK GYORSAN AZ ELEJÉN. Ha előttem futnak gyorsak, akkor ez sokszor nehéz, de tudom, hogy nem vagyok egy TOP formában, így muszáj.....
Ma sikerült. 2 nagyon konszolidált kör után 13 km környékén tőrt elő belőlem az adrenalin és az utolsó 8 km-t meg már izomból lenyomtam, így kb 22-22-22-20-as köröket mehettem, de mivel órám nincs...marad a tipp. A lényeg, hogy mivel DrF előtt érek haza: Enyém a:

SZÁMLÁLÓ 8900 km

Most, így két sör után, a blogba csak ennyi ment :)

1 megjegyzés:

  1. Ja, most nézem, hogy az adott időben Kecskeméten 0°C volt. Nem csoda, hogy fáztunk....az első két körben :)

    VálaszTörlés