2013. április 7., vasárnap

Háromból semmi

Én ideális időnek éltem meg ezt az 5-6 fokot. A mostanában szokásos, széthajtott, szétdolgozott és széttanult állapotban érkeztem, akárcsak Vácra és Kecskemétre, nem voltak nagy elvárásaim magammal szemben. Érdekes volt nem a fesztiválra menni az Óbudai-szigetre; és érdekes volt egy jól szervezett, kinézetre is futóversenynek tűnő rendezvényen indulni - mostanság csak nagyon kicsi és nagyon amatőr versenyeken indultam.
Elindultam kb. olyan tempóban, ami a két héttel ezelőtti eredménynek megfelelő iram volt, és róttam a köröket. Nem viseltek meg a pocsolyák, sem a terep; inkább régi ismerősként üdvözöltem őket, az elmúlt hónapokban csak ilyen futásokban volt részem. A körök múltak, én meg nem csináltam semmi különöset - bambultam kifelé a fejemből, és igyekeztem ragadni jó tempóban futó társakra. Ha túl gyorsan mentek, akkor habozás nélkül lemaradtam, nem csináltam hülyeségeket. Azt gondoltam, az 1.40-es cél nem okozhat meglepetéseket. De okozott. Az ötödik körben ismét leesett a cukorszint, megzuhantam, nem volt kalória. Nem túl derűsen gondoltam arra, hogy így kell végigcsoszognom még 5-6 km-t. A mellettem elviharzó Döme sem tett jót a lelkemnek, de kisebb gondom is nagyobb volt már ennél. Az utolsó kört megkezdve magamba nyomtam némi csokit, de még vagy 2 km-nek el kellett telnie, mire valamit hatott. Egy kicsit jobban lettem, és legalább valami futómozgás-szerűséggel fejeztem be a versenyt, szánalmas, 1.47 körüli idővel.
Örültem volna, ha a kedves szurkolók nem pont ezt látják, de nincs mit tenni - pár percig nem voltam valami épületes. Nem tudom, mi van velem, régebben jobban bírtam a strapát. Kénytelen vagyok belátni, hogy a fizikai állapotom nem túl fényes, és rám férne egy alapos pihenés és feltöltődés. Erre kiváló alkalmat biztosít majd a holnap estig tartó szülői fogadóóra a megtartott 5-6 óra után.
Attól félek, nehéz lesz rávenni magam a legközelebbi futásra.

SZÁMLÁLÓ 9033,4 km

Nagy örömmel köszöntöm Dömét is a blogban, és egyben gratulálok neki is, aneronnak is (aki elfelejtette megemlíteni, hogy abszolút 8. lett a több száz fős mezőnyben). Nagyon köszönöm mindenkinek, hogy kijöttetek elém, és hazatámogattatok. Jó érzés volt!

1 megjegyzés:

  1. 250-en indultak el végül és 237-en értek be. Olyan 130-an léphettek vissza.

    VálaszTörlés