2013. április 29., hétfő

Hol van már...

Döme legalább háromszor hívott a múlt héten, hogy fussunk, de ellenálltam a kísértésnek és pihentettem a lábam. Mindamellett furcsa volt a nagy csönd DrF háza táján, úgyhogy tudtam, hogy megint valami baromságra készül :)  Szép volt! 2 nap, 2 edzés. Ennél hülyébb már csak Sven lehet a 2 nap, 6 edzéssel!

Amúgy a 9 nap pihi megtette a hatását és egyre kevésbé fájt a sípcsontom. Érzem még egy kicsit, ha nagyon nyomkodom, de azért ma megkockáztattam reggel egy felmérő futást. Leszámítva, hogy melegem volt, elfáradtam és a pulzusom is az egekbe kúszott, jól ment. Viszont nekem csak egy edzésem volt :)
Hazafele még egyszer megmásztam a Mátyás-hegyet és így lett 12.

SZÁMLÁLÓ 9220 km

Hol vannak már azok a négy perc körüli ezrek :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése