2013. április 8., hétfő

Első hivatalos

       Először is köszönöm a lehetőséget, hogy csatlakozhatok egy ilyen nagy múlttal rendelkező csapathoz
Remélem a szín megfelel mindenkinek. igyekszem nem elfelejteni, hogy színben kell írni. 


      Idei első hivatalos versenyem volt, de szerencsére, nem az első futás. Áronnal rendszeresen járunk ki a Margitszigetre, így mondhatom, hogy karban tartom magam.



    Nagyjából olyan 5perces ezreket szeretek futni, könnyű vele számolni.

2 hete futottunk Áronnal egy esti félmaratont 1.45 alatt a végre már nem esett jól, de nem aggódtam a hajógyári miatt. 
       Az érkezést, Áron már leírta, tényleg úgy volt.

Rajt! Paliék elindultak, én nem mertem, mert nem tudtam mennyire fogom bírni, és persze nekem is fájt egy kicsit a sípcsontom. Az időt nem annyira éreztem, de tudtam, hogy van  még bennem, inkább a végén húzom meg. Az első kör 17.40. Oh az lassú, akkor gyorsítunk. Ami persze nem volt olyan egyszerű, mer tényleg ragadós, tócsás volt a pálya és minden köreben csak romlott. Aztán 17.00. környékén hoztam a többi kört, szeretek úgy futni, hogy valaki mögött, mert húz, aztán ha elfáradt, vagy én kapok új erőre megyek nézek valaki mást, akit utolérhetek és kezdődik előröl. Mivel szeretem az autókat, így egy kicsit ilyen pálya autó feeling volt, mert az ember a 3. körben már tudta, hogy mikor melyik oldalra kell sorolni, hol várható torlódás, mikor érdemes előzni, stb. Frissítő kitűnő volt. cukor Powerade, csoki, banán.
4. körben jött egy jó sárga pólós faszi, aki szép lassan ért utol és szép lassan nyúlt el tőlem, a 4kör felétől az 5. kör feléig velem mentem jól húzott, aztán nem bírtam vele.
Palit ekkor értem utol.

6. kör tudtam, hogy meg kell indulni, csak nem tudtam mikor. Kinéztem, hogy nem sokkal a cél előtt kb 800m. áll a Dunán egy hajó onnantól kell megindulni.A talaj már jó, és ha rosszul is leszek akkor is befutok.
Célig lejtő, nem engedtem el annyira, mert perceket, már úgyse tudok hozni, egy kellemes sprinttel értem be.Áron persze már integetett a befutón.

Felvettem a csomagot, vissza sétáltam Áronhoz, és vártuk Palit.
   Megjött. a többit már elmondta.
Kis pihi irány, Jutka, és ami Jutkában történik ott is marad....


Ja SZÁMLÁLÓ:9054.4
.

3 megjegyzés:

  1. Életed második hivatalos félmaratonjának (ha jól számolom) ez nagyon szép eredmény. Gratulálok mégegyszer!

    VálaszTörlés
  2. Én is gratulálok, első kézből volt szerencsém látni, hogy mennyire kiválóan osztottad be az erőd... :)

    VálaszTörlés
  3. Välkommen! Nagyon szép belépö volt!

    VálaszTörlés