2013. április 22., hétfő

Háromhegy

Könnyű nekem ! 

Áron kitalálja az útvonalat én csak megyek mögötte:)
És fel is tölti Blogra, már csak a saját Km-em kell hozzá adni a nagy közöshöz, aranyélet.

      Na de azért egy a hegymenés, nekem egy kicsit kemény volt.
Alapvetően Pesti gyerek vagyok ott meg max a Királydomb van a Ligetben.  Szóval nem szoktam hegyre futni.Tavaly télen mentünk a Pilisbe egy  (3)kört Pali, Áron, Ádám. Akkor éreztem, hogy aha, valahol vannak még izmaim amik igencsak fejlesztésre várnak. 
     Akkor mondtam Áronnak, hogy nekem kell hegyi futás, mert ez így nem állapot. Persze azóta nem voltunk, csak most pénteken. Az elején kis emelkedő dumálok ezerrel, mint szigetre menet. Áron mondja -mindjárt csöndbe maradsz.
És tényleg az első terepes rendes emelkedő kőkeményen megszívat. Összeugrik a vádlim, combom 30 lépés után besavasodott, mondjuk nem is nagyon melegítettem előtte.Igazából, az érzés volt, fura, hogy hiába szedem össze minden erőm, nem tudok felfelé futni, csak lépek, zihálok, de nincs több energiám megindulni. Áron persze vígan szalad, szolidalit (lassít) Lehet legközelebb kötéllel megyünk ő húz, én erőlködöm, és mind a ketten elfáradunk. Miután felértünk. már javult a helyzet. Plusz energiát vesz el, hogy folyamatosan figyelni kell, hova lépek, hogy ne menjen ki a bokám. Elég durva házak vannak fent a hegyen.A levegő tiszta, a táj gyönyörű, a nap éppen ment lefelé szóval idilli volt. 
        Aztán jött a lefelé trappolás kicsit féltettem a térdem, de aztán nem volt gond.Maximum az, hogy éreztem az orromban, ahogy tapad a korom bele. Kolisytól szépen a sétáló utcán, Puskás öcsibácsi szobra mellet. Áron még a végén akart sprintelni, de nekem már csak az utolsó 50m-re maradt erőm.
3perc masszív lihegés, nyújtás, fürdés, és irány a Péntek esti 2. sörözés a hagyomány teremtés.
       Ha minden jól megy Pénteken ismétlünk. Ígérem nem futom el az elejét. 
 



SZÁMLÁLÓ 9188 km

2 megjegyzés:

  1. Hehe... Ahogy a volt fizikatanárom mondta: "Az ember az egy olyan kétdimenziós patkány." (Vagyis hogy a harmadik dimenzióban nehezen mozog, nem tud repülni, meg hasonlók.)

    VálaszTörlés
  2. Igen erre valahogy rájöttem én is, hogy előre hátra megy, de fel még nem. :)

    VálaszTörlés