2013. április 7., vasárnap

Óbuda

Hát most nem vagyok túl józan. Félmaraton után sörözni, az mindig ilyen.
Azt hiszem az elején nagyon fostam. Életemben legtöbbször csonthártyagyulladásban szenvedhettem.....de tényleg, csak sosem jutottam el a felismerésig, vagy leginkább csak elfelejtettem és elmúlt. Vagy 4-5x van évente. Ez a vége, ha az ember nem edz rendesen, mégis tegnap DrF-el telefonálva kellett rájönnöm, hogy jéééééé, most is az van! És tényleg. Tegnap még kenegettem, ma már csak leszartam.

Reggel 11 előtt találkoztunk az Árpád-hídnál (ide 5 percre), szóval nem volt nagy gond odabicegjek. Rögtön feltűnt, hogy hideg van mint az Északi-sarkon, de hát ajándék lónak ne nézd a fogát. Ingyen van a verseny, tedd oda magad. A két héttel ezelőtti siker után nagy reményekkel mentem ki, így még ez a hideg és lábfájás sem érdekelt túlzottan. Ide nekem a versenyt, mindenkit lenyomunk, mert mi vagyunk a legjobbak..... Mármint DrF, Döme, meg én.

Gyors öltözés a 3 fokban és nemsokára jött is a rajt. Hátulról indultunk és elég hamar rájöttem, hogy ez nem a legjobb, mert baromisok embert kell leelőzni, így az első körben őket kerülgettem folyamatosan, majd a harmadikban meg már a lekörözött versenyzőket.
A gond csak a pálya volt. 3,5 km-es körök, de a 2. km után sáros, pocsojás talaj volt, ahol nem tapadt a cipő, így azért itt benne maradt pár perc .... az utolsó körnél már eléggé szét voltam esve, de végül (érzésre) egész egyenletes 14:20 körüli körökkel értem be.
Ez összességében netto: 1:27:51-et jelentett nekem, ami kicsit több, mint 1 perccel rosszabb, mint a Kecskeméti félmaraton, de még így is életem egy nagy teljesítménye és élménye. A célban Zsófi és apukája vártak, ami külön öröm volt, mert vagy 40 perce csak lekörözött embereket láttam, így jól esett valakivel beszélni is :)

Köszi a 9000-t
SZÁMLÁLÓ: 9012,4 km

És, ha már itt vagyok, szeretném bemutatni nektek Dömét, aki az elmúlt időszakban sokat futott velem/velünk. Több verseny és sok kilométer után gondoltam/gondoltuk úgy, hogy jó lenne egy plusz ember, aki segít a km-ek gyűjtésében. Fogadjátok szeretettel és remélem senkinek nincs ellenére pár plusz eredmény a blogba :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése