2014. február 11., kedd

2014.02.11. Rakpart

Áron hiányát Tamara próbálja pótolni futás terén. Épp ezért elhatározta, hogy hetente kétszer fogunk futni.

Ezért Kedden elkezdtük a közös edzést. egyből egy 16km-rel.

Találkozó a Baross utcánál villamossal a Boráros térig. Futva át a Petőfi hídon onnantól végig a rakparton egészen az Árpád hídig. Odafelé elég jó tempót mentünk 4.20. ra hozta ki nekem a 8.5 km, de szerintem rosszul mér,mert Tamarának, csak 8.at.

Azért a végére fáradtunk. Visszafelé 4.45. volt a terv aztán a Margit hídnál találkoztunk Jampival, és Bencével. (két futó klubos fiú)  velük mentünk egy darabig, de aztán mi gyorsabban voltunk.

Visszafelé 38 perc alatt tettük meg a távot odafelé 36 perc. 

Kis nyújtás, majd várakozás a villamosra, mert a Baross utcáig én villamosoztam, onnan haza futás 

Így összesen 19,41,km lett. kíváncsi vagyok mi lesz holnap a lábammal 

SZÁMLÁLÓ 11751 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése