2014. február 23., vasárnap

2014.02.23. Veleneci tó

Először úgy volt,hogy Pilisszentkeresztre megyünk terepfutni 13km. 500 szint. De aztán arra jutottunk, hogy nagyon dagonya lesz és inkább lemegyünk a tóra futni. Nóri, Tamara, Zoli( Nóri ismerőse)

Ja és a Lényeg Bálint.

Mindenkit összeszedtem reggel kocsival szépen lementünk a 7-esen. Bálintka, vonattal, jött, mert hogy ő bringával jött, mert 28 km neki azért még sok lett volna. viszont kitaláltuk, hogy én futok egy félmaratont, és ő a maradék hetet.

Így is lett, Végig jött hol mellettem hol Tamaráék mellett bringával beszlét, kérdezett, tisztára mintha Áronnal futottam volna :)

Az él bolyban haladtam mondjuk összesen voltunk kb 60-an szóval nem volt nehéz, de 7.-8. helyen futottam fura érzés volt. 

Az északi parton Pákozdig nem is volt nagyon baj, szépen előztem még harmadik is voltam :)
Aztán Pákozdon van egy kis kitérő, amit tavaly kihagytam, de most mivel elől voltam mentem a többiekkel, na most itt van egy emelkedő ami nagyon nem esett jól, de tartottam a pozícióm, viszont, aki levágták ezt a szakaszt vígan elfutottak mellettünk, nem esett túl jól :(


Aztán a Dinnyés felé vezető végtelenül unalmas egyenes következett.


Bálint előre ment átöltözni, sajnos mire a 21 hez értem már nem voltam annyira erőm teljén, de kedvem lett volna végig csinálni, de így beszéltük meg és csak lehet magamat kínoztam volna.

kb 5-10 percet pihentem aztán bringára pattantam, És alig értem utol Caesart, aki 15Km/h sebességgel hasított. 7km kellett futnia mondtam hogy ésszel fusson inkább csak 12 vel vagy lassabban. Kicsit lassult, de jó tempót ment, aztán persze 3.-4. után kezdett, fáradni. És vicces mert ugyanúgy mint tavaly, amikor ő tekert mellettem, Nórika ment előttünk 100m-re és ilyenkor az ember úgy érzi még beérheti aztán szép fokozatosan rájön, hogy nem :)

Szóval Bálint futott, én tekertem és szépen a 6. helyen beértünk...:)

Megvártuk amíg megjött a kajás kocsi, ettünk beszélgettünk, kocsit néztem....

Aztán szépen elindultunk haza, Bálint szegény vonattal:(


Megint egy jó futás volt, szeretem. 1200Ft ból kijött a benzin, szóval 1200 as nevezésért frissítő pontok, jó hangulat. A hülyének is megéri( ezért voltam ott)


Áprilisban lesz a következő, szerintem arra is megyünk ahhoz jár fürdő belépő is....


 
SZÁMLÁLÓ 11858 km

2 megjegyzés:

  1. Úh. Jól hangzik....lehetne ott egy nagyot robbantani valami 4:00-4:30 közötti tempóval :D

    VálaszTörlés
  2. őőő Tamara hajt mint állat. Az a terv, hogy a szigeten minden szerdán 3 kört futunk 4.45. 4.30. 4.15. addig tóljuk így míg mind 3 kör nem lesz kényelmes

    VálaszTörlés