2014. február 9., vasárnap

Pótlás 2014 január

Lusta dög voltam mind írás mind futás szempontjából.
És el is felejtettem mennyit és mikor futottam.


Az biztos,hogy Áronnal és Tamarával mentünk egy csodálatos Csillaghegyi utat. 
18km.

Láttam az Iszinikes kocsmát, meg hát ugye ugyan az az út, fel a hegyre. szóval már csak pár km-er hiányzik, hogy teljes legyen a 100km-er. 

Utána héten ha jól emlékszem nem mentünk,mert akkor volt az Ónos eső, és egyből arra gondoltam, hogy na nincs itt az Áron és egyből leállok. De reggel kinézve az ablakon mindenhez volt kedvem csak futni nem.

Tamara kitartóan mondja, hogy mennyünk fussunk, csináljunk, és igaza is van...

A héten lebetegedtem szóval megint kimaradt a hét közbeni, de szombaton volt a Hungaroringen a NIKE futás. Arra össze szedtem magam, és mentem Bálinttal egy 18.54. es kört,(4,3m) ami annyira nem is rossz úgy hogy csütörtökön még levegőt nem kaptam.

Lehet volt még egy futás, de nem emlékszem :(

De ígérem írom rendesen ezek után. 

Terv erre a hétre, egy Keddi rakpart Tamarával 16km, és szombaton egy Balboa 19km 900méteres szinttel. 

Edzésben kell maradnom, mert Dávid Bálint szép lassan lehagy engem. :)


 


SZÁMLÁLÓ:1199km

1 megjegyzés:

  1. Azért ez a "mennyünk fussunk" egy kicsit durva helyesírásilag...

    VálaszTörlés