2014. május 16., péntek

2014.05.01-03.04.14.

Még jó hogy van a NIke plusz mert már rég elfelejtettem, hogy mit és mikor futottam.
Annyi melónk van mostanság, hogy erőm sincs elmenni, futni.

Szóval 27.én hagytam abba, hogy majd elsején futok.
Így is lett a munkát megünnepelve, a félig lezárt városon kocsival átverekedve kimentem a szigetre két körre.

Jó idő volt, kevesen voltak, élvezetese volt és egyedül futottam amire már elég rég volt példa.Budán parkoltam onnan futottam be, meg vissza így jött ki. a 12,5km

Utána jacuzzi+grill partyra mentem szóval megvolt a ki maszírózás és az energia pótlás.

3.án már nem is emlékszem hol, de futottam, egy 12km-ert. Ez még az UB-ra bekerülős időszak.

4.én Biztos ami biztos alapon, hogy nehogy valaki utolsó pillanatban túl sok km-ert töltsön fel elmentem egy utolsó körre. 11km

Sikeresen bekerültem a csapatba így idén 3. alkalommal futom  körbe 10.ed magammal a Balatont.

Utána hosszú csönd következettt, mert egy Eu-s projekt miatt majd minden nap túlóráztam, és örültem, hogy ágyba kerülök.

Így egészen e hétig  váratott magára a futás, már kezdtem érezni, hogy gyűlik bennem a feszültség, és ki kéne mozogni. Viszont az elmúlt hetek túlhajtottságát még éreztem, így inkább csak a mozgás volt a lényeg nem a tempó.

Két szigetkörrel próbáltam magam helyre rakni. 10,5km

Jövő héten már remélem újra tudok menni legalább szerdánként, ha az idő is úgy akarja.

Sajnálom srácok, hogy mind a ketten feladni kényszerültetek a versenyen való indulást, de azt hiszem mi azért futunk, mert szeretünk és élvezzük. Na most ha elveszik az élvezet, nincs az a szeretet ami pótolná.

12,5+12+11+10,5=46

 
SZÁMLÁLÓ 12914 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése