2014. május 13., kedd

Antireklám

Sven, nagyon elszomorodtam, de természetesen megértem, sőt támogatom a döntést. Nem lehetett könnyű. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy magam is a múlt héten hoztam meg egy hasonlót. Június 8-ára, Keszthelyre készültem, de a felkészülés végigszenvedése után beláttam, hogy nem fog menni (vagy nem éri meg). Aneron, ez volt a nagy titok.
Az utóbbi élmények hatására elvánszorogtam orvoshoz is; az eredmény: magas vérnyomás (főleg éjszaka), és magas koleszterinszint. Új gyógyszerek meg vizsgálatok lesznek. Aztán remélem, jobban fog menni, mert most az egészségi állapotommal komoly érveket lehetne felhozni az egészséges életmód ellen. Jelenleg egy pihentető alvással is beérném.
Sven, próbáld meg nem abbahagyni a mozgást (bár ezen a ponton nem lesz könnyű)! Majd Aneron megújult lelkesedésébe fogunk kapaszkodni mindketten... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése