2014. május 14., szerda

Majd én...

Majd pont én fogok itt lelkesedni, aki az elmúlt 3 hónapban annyit futott, mint tavaly nyáron 2 hét alatt.... Ma sem sok porcikám kívánta a dolgot, de muszáj volt megmutassam nektek, hogy nem vagytok egyedül, ha szenvedésről van szó. Sajnálom az elúszó terveiteket, jól hangzik mind két verseny és szívesen olvastam volna a harcos és büszke beszámolóitokat. Nekem pont az hiányzott, hogy benevezzek egy versenyre, mert ha van cél, úgy könnyebb talán. Nem tettem és nem is futottam így idén még versenyen. Viszont a maraton hosszabb annál, hogy csak úgy elinduljatok rajta, így én is megértem, ha elengeditek ezt a (két) versenyt. A lényeg, hogy az eddigi munkát ne hagyjátok veszni semmiképpen! Nem kellenek nagy célok, de egy kis futás sosem árt.

Hajrá!

SZÁMLÁLÓ 12868 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése