2017. augusztus 22., kedd

20 év múlva

Külön posztban emlékezem meg arról, ami a ma reggeli futás közben jutott eszembe: mostanában van kerek 20 éve annak, hogy először vettem a szakadt kerti cipőmet, és elmentem futni egyet. 3 km volt a táv, természetesen elfutottam, és egy kád hideg vízbe csobbantam utána, hogy enyhítsem a rosszullétet. Mintha tegnap lett volna.
Egy A4-es lapra kezdtem irkálni az időeredményeket, amiből kicsit később futónapló lett. Ezt úgy 10 éve eldobtam, így a konkrét 20 éves évfordulót nem tudom melyik nap kell ünnepelni, de valamikor augusztus 20 körül volt.
Emlékszem, pár nappal később már 5 km ment, szeptember első hétvégéjén pedig - magam is meglepődtem - 10, és jól is esett.
Az első verseny a budapesti maratoni 6,6 km-es száma volt október elején, nov. 9-én pedig félmaraton 1.52-vel. 20 év alatt változott ez-az, de az 1.52-t most is elfogadnám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése