2017. augusztus 19., szombat

Parkrun No.5

Vegyes érzelmeim voltak a mai futás előtt, mert ennyi pihenő után nem vártam magamtól sokat, de ha nem hajtom ki magam, akkor meg minek futok rövidet?  Nem volt túl erős a mezőny, viszont az időjárás tökéletes volt (15 fok és lóg az eső lába).  4 perces ezreket terveztem, de már az első körben az élre kerültem úgyhogy muszáj volt tolni ami a csövön kifért.  Egy méterrel nem bírtam volna tovább, beestem a célba.  Az időm nem tudom, de szerintem 20-on belül volt. 
Próbálom felvenni a versenyt veletek srácok, de max. a könyvelésben tudom tartani a tempót, az edzéseitek számában és hosszában messze elmaradok az elvárhatótól.  Hajrá BPR, újra pörög a számláló :)


SZÁMLÁLÓ 19095km





1 megjegyzés:

  1. Szerencsére tempóban még csak-csak felveszed velünk a versenyt... :) :) :)

    VálaszTörlés