2017. augusztus 28., hétfő

Eső után vadkan

A mai edzés egyedüli célja az volt, hogy a 21-et szépen lekeverjem, mint egy jó dj. Ez sikerült. Arra viszont számítanom kellett volna, hogy a többhetes hallgatás azt jelenti, hogy vaddisznóék készülnek valamire. Már felfelé is hallottam őket csörtetgetni, de azt hittem, ennyivel megúszom. Lefelé viszont egy kanyar után ott állt egy szép nagy vadkan. Úgy álltam meg, hogy még vagy fél métert csúsztam felé, de ez talán jól is jött ki, mert jelentős zajjal járt. A vadkan elhúzott, én meg kicsit vacilláltam, hogy el merjek-e menni mögötte. Hiszen sose lehet tudni: lehet hogy csak bekapcsolta a csörtetőjét, és ott vár egy fa mögött, hogy rám ugorjon. Nem tette.
Lefelé már csak az alakváltó macskával és 5 kutyával kellett megküzdenem.
Kis budakeszi színes: ma három hete kell egy szakaszon a forgalomban futni, mert csinálnak egy 50 méteres járdaszakaszt. Térkővel. Tudjátok, azzal, amit hárman egy délután alatt le tudnak tenni, ha nekiállnak.

SZÁMLÁLÓ 19208km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése