2017. szeptember 30., szombat

Őzgidácska, sete-suta, ratevedt az N18-as Dual Carriageway-re

Azt ismeritek, amikor ugy mentek el a ceges buliba, hogy iszom egy sort, aztan majd hazavezetek?  (Mert, hogy itt egy sorrel meg ugye lehet vezetni).  Aztan hajnal fel kettokor csoszogsz hazafele es valojaban csak reggel fogod fel igazan, hogy a kocsit a 20km-re levo faluban hagytad.  Ilyenkor az a legjobb ha, osszekaparod magad es ugy dontesz nem buszozol vissza, inkabb majd oda kocogsz.... Na valahogy igy indult a napom.  A ket lehetseges utvonal kozul, habar az lett volna a rovidebb, azt valasztottam, ahol nem kell szembe futni az autokkal az autopalyan, majd megoldom a hatso kis utakon, gondoltam.  Na ez az amit mar tobbszor megfogadtam, hogy NEM.  Ott is 100-al lehet menni, de legalbb leallosav sincs, igy amikor vegul megis rakeveredtem az autopalyara (de legalabb menetiranyban) szinte megvaltasnak ereztem.   Es, hogy milyen volt?  Napos, 15 fokos es egesz jol esett. Na gyors peldaul az nem....  Most viszont mar nem annyira remek itthon fekudni. Kavarog a gyomrom, mikozben picit remeg a kezem is.  A sors fintora viszont, hogy majdnem pontosan felmaratoni tavra parkoltam itthonrol.

Itt a terkep, ha erdekel valakit

DrF eleg kemeny az a 196km.  Nekem osszesen 123km jott ossze, ha jol szamolok, ami ugye hozzam kepest szokatlan nagy szam. 

Hogy szolgal az uj futotars? Nekem is surgosen uj cipo kene, de meg nem tudom hol es milyet tudok beszerezni. 

SZÁMLÁLÓ 19587km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése