2017. szeptember 18., hétfő

Tjurruset 2017

Amikor a verseny házhoz jön, akkor köszönettel elfogadom és nevezek. Nem ütközött az időpont a melóval sem, mert nem kell már hétvégén dolgozom. Bár edzésre nem jut annyi idő, amennyit szeretnék ráfordítani (még van néhány könyveletlen futásom), úgy éreztem, hogy ismét rajthoz kell állnom. Kemény verseny volt, annak ellenére, hogy csak 10 km volt. Tán még annyi sem. Nem számoltam hányszor merítkeztem meg derékig a sárban, vízben. Sokszor. A kezemmel nem tudtam kitörölni a szememből a sarat, mert csak rosszabb lett volna. A csúszós ösvényen a fatörzsbe kapaszkodás sem volt már jó ötlet, mert az előttem futók sáros kezétől azok is csúsztak. Ha pedig nem voltam hajlandó kellőképpen hajlandó lehajolni a villanypásztor alatt, akkor a büntetés sem maradt el ⚡. Földre terített és arccal a sárból tápászkodhattam újra fel. Ennek ellenére nem bántam meg, jó móka volt.
SZÁMLÁLÓ 19424km

3 megjegyzés: