2019. október 12., szombat

Fáj de mozog

A bemelegítés részeként vagy fél óráig mozgattam a derekam, ami jó ötletnek bizonyult, bár ugyanúgy fájt, de jobban tudtam vele utána futni.
Nem kell unatkoznom, a gyógyszeremelés megint átírta a dolgokat, kicsit féltem a mozgástól, mert jobban pörögtem a kelleténél, és ez az utóbbi időben nem volt hasznos. De úgy látszik, ez a jó fajta pörgés volt, most nem tette tönkre az edzésemet.
Mikor megkaptam a finom esőt a nyakamba, akkor döntöttem el, hogy nagyobbat kanyarodok. Hogy ne legyen túl egyszerű a dolog, még egy plusz feladatot is magamra raktam: ha már úgyis újra kell tanulnom futni, ez kiváló alkalom arra, hogy megszabaduljak az utóbbi években felvett csoszogástól, és valami értelmesebb mozgást véssek be. Nem egy könnyű menet, de ma párszor kezdtem ráérezni valamire. Ez persze nem jelent gyorsulást, továbbra is a nevetséges szint alatt vagyok, de a körülményeket figyelembe véve jóleső kis edzés kerekedett. Hihetetlen magas pulzussal nyomtam, de az pozitív, hogy ma egyáltalán tudtam magas pulzussal létezni.

SZÁMLÁLÓ 26595 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése