2009. szeptember 13., vasárnap

30-on túl már minden km ajándék

Hát, lezavartam. Nem akartam túllelkizni a dolgot, de végül is a mai edzés volt a beugró a maratonra. Nehezebben, de gyorsabban ment, mint vártam, úgyhogy összességében elégedett vagyok.
4 órán belüli tempóban nyomtam, ennyire nem vagyok gyors, úgyhogy el is fáradtam közben. Azt hittem lassabb vagyok. A 20-22-ig tartó emelkedő már egyáltalán nem esett jól, a 25-26-ig tartó meg annyira sem. Szerencsére itt találkoztam magányos túrázókkal, akik tök rendesek voltak, elengedtek, meg szép napot kívántak, ez jól tud esni ilyenkor. Lefelé meg DrHülyekutyással találkoztam, majdnem nekem ugrott a döge; egy kicsikét elküldtem ide-oda, és ez ki is hozott a tompaságomból, végre volt kit utálni, a pulzus is felpörgött... Úgyhogy tisztességgel befejeztem, csak közben ne lettek volna a mélypontok. 18-ig jól esett, de ezek szerint túl gyorsan mentem, a versenyen ennél lassabb is elég lesz.
Ja, elfelejtettem, kicsikutyák is támadtak 21-nél, de nem sikerült megrúgnom egyiket sem. :(
Jövő héten Velencei-tó, aztán hadd szóljon!

SZÁMLÁLÓ 1833 km

(A britek elfoglalják a Falkland-szigeteket, Chicago város alapítása, stb...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése