2009. szeptember 20., vasárnap

B-terv

Nos, a tegnapi Korai koncert után úgy negyed4 körül értünk haza, a BKV kiemelkedően remek szolgáltatásait is igénybevéve. Összesen csak annyi kellett volna az egy órával korábbi hazaérkazéshez, hogy a 10 percenként közlekedő buszra ne kelljen 25 percig várni. Barátainknak ez sem sikerült, valószínűleg az éjszakai hatalmas dugóknak köszönhetően... :)
Szóval ma nem utaztunk. Helyette viszont a hegyen nyomtam 33-at; szerintem a maraton szempontjából ez így hasznosabb volt. Meg előtte aludtam egy kicsit.
Most jobban sikerült eltalálnom az edzettségemnek és a távnak megfelelő futótempót - de ez sajnos a szánalmas vánszorgás nevű mozgásformát eredményezte. Nagyon gáz időt mentem - nem mintha túlságosan érdekelne, de a múlt hetinél kb 20 perccel gyengébbet jelentett ez a tempó. Jó, jó, 3-mal többet mentem, és azért is voltam ilyen óvatos, hogy 26-nál tudjam azt mondani, hogy nosza, még 3-at bevállalok. Végül is tudtam, úgyhogy a foglalkozás elérte a célját.
A "felkészülés" a végéhez ért; ez mindig nagyon jó érzés. Körvonalazódni látszik az is, mire számíthatok: igaz, az szokottnál jóval nagyobb leterhelés, fáradtság is belejátszik. Ez viszont a versenyig nem nagyon fog változni.
Tehát, ha józanul gondolkodom, nem számítok 4.15-nél jobb eredményre. Ha jó napot/jó időt fogok ki, akörül meglehet.

Külön köszönet, és nagy gratula Svennek! A gratuláció természetesen a kiemelkedő teljesítményért; büszkék vagyunk rád! Hogy bevállaltad, és ennyire királyul megcsináltad! Nagyon jó móka lehetett; a beszámolód sáros észéről eszembe jutott a bükki második fele. De tó az nem volt; és a bűzös kotyvalék sem. (Ezen hatalmasat röhögtünk, ez a hülyeség tetszett a legjobban; teljesen abszurd.)
A köszönet a beszámolóért jár; nagyban hozzájárultál ahhoz, hogy az átmulatott éjszaka után délelőtt egyáltalán el tudtam indulni.
Kicsit elszomorodtam, hogy az idei versenyszezonodnak vége; szerintem az idő függvényében ha télen jössz, kitalálunk majd valami BudapestRun-os háziversenyt. Ki mit szól hozzá?
aneron, a térdednek is örülünk; ez a 7 km-es edzés már igazán biztató.

SZÁMLÁLÓ 1897 km

(Az Aston Villa nyerte a bajnokságot és a kupát is; ebben az évben alapították a Bristol City, a Northampton és a Wigan futball klubjait.)

1 megjegyzés:

  1. Jaja, néztem, hogy nem nagyon jött 906-os. számolgattam h a következőle odaértek-e a Moszkvára, de akkor a válasz: Nem.
    Sajnálom, én épp elértem még futva...

    VálaszTörlés