2009. október 25., vasárnap

I'm back!

Kissé hanyagoltam most sajnos mind a blogot, mind a futást. Kissé elfoglalt voltam ugyanis... Most viszont, mint az az időpontból is látható, épp aludni nem tudok.
A múlt hétvégén ugye elmaradt az edzés, de szerencsére hétfőn a foci házibajnokságban azért begyűjtöttem egy kis mozgást és izzadtságot. Kiábrándító volt persze, hogy kb. 2 percig bírtam a tempót, onnantól kezdve már elsavasodva haldokoltam. De azért jó volt egy kicsit ilyet is érezni, és a tegnapi félmaratonomhoz meg szerintem kifejezetten jót tett.
Pénteken még próbáltam magamhoz térni, de szombatra már összegyűlt egy edzésre való kraft. Kényelmes-óvatos tempóban indult, de mikor éreztem, hogy jól megy, akkor azért oda is tettem magam. Bár minden edzés ilyen kellemes lenne! Végig könnyedén gyorsultam, a hűvös őszi idő már végre futóknak való! Csak a kutyák ne lettek volna... Kissé felgyűlhetett a stressz az utóbbi hetek alatt; egy kutyatulajdonost úgy elküldtem mindenfelé, hogy magam is csodálkoztam... :)
Szóval visszatértem, ismét fogynak a kilométerek; a mostani is 2 órán belül megvolt, ami jó, mert szombatra már programom van: a Piros 85...

SZÁMLÁLÓ 2117 km

aneron, király, ha már 7 km-nél tartasz! Jó lesz ez nemsokára!
Sven, te is megbetegedtél? Vagy csak nincs időd... Régen hallottunk felőled! Hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése