2009. október 25., vasárnap

Makacs kór

Nagy reményekkel néztem a múlt hétvégi edzés elébe, hisz most emeltem volna egy kicsit a távon. Péntekre a gyerek betegedett meg, szombatra pedig, már én sem éreztem túl jól magam. Sebaj, gondoltam kihagyom a hétvégit és ha jobban leszek hét közben behozom a lemaradást. De egyre szarabbul lettem, szerdán mindketten itthon maradtunk és voltak hosszú percek, amikor nem lehetett tudni, hogy ki vigyáz kire. Azóta javult valamit a helyzet, de közelről sem lehet teljes gyógyulásról beszélni. Remélem hétközben már el tudok menni. Lesz, ami lesz. A Jótündérnek, persze semmi baja sem volt, pedig egy remek Védőoltást is kapott a héten. Bár ez egy napra őt is harcképtelenné tette. Felmerült bennünk a gyanú, hogy a svédek valami új biológiai fegyvert tesztelnek, mert csak a bevándorlókat ütötte ki az új influenza elleni vakcina...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése