2009. október 28., szerda

Rég nem jelentkeztem már, de ma végre sikerült úrrá lenni a lustaságomon, szóval egy laza újrakezdő távot választottam, 3,5 km-nél kicsit több volt. Az idő enyhe volt, kis széllel igaz, de az semmit nem zavart. Rendesen kifáradtam és már az elején kifulladtam, de végigtrappoltam a távot. Alatta éreztem a derekamat kicsit, de komolyan az sem zavart, viszont hosszú távra nem mernék elindulni, főleg, hogy miután hazaértem, rendesen elkezdett fájni nem csak a derekam, hanem a jobb lábam is, ilyen erősen már rég nem fájt, szóval nincs mese, ezzel majd orvoshoz kell menni, mert momentán járni is alig bírok.
Lényeg, hogy majd még próbálkozok kis távokkal, meglátom, hogy alakulnak a dolgok, de kezdetnek ez a mai nem volt rossz, ezzel a SZÁMLÁLÓ: 2127,5 km lett (ha a tört számok is érnek).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése