2009. október 31., szombat

Futunk, futunk?

Jól van! Ünnepélyesen mindenkit megdicsérek: az utolsó 5 bejegyzés mind edzésről szólt, és a számlálót is növelte! És ráadásul mindenki futott megint a csapatból! Kaptok egy-egy piros pontot (már csak 412 kell a kisötöshöz)!
És nem fogom megtörni a jó sorozatot: én is edzettem egy jót. A Piros85-öst most kihagytam; eléggé lestrapátnak éreztem magam még így a szünet vége felé is, és a következő hetek sem lesznek könnyűek, úgyhogy most kivételesen nem akartam lenullázni magam, inkább feltöltődni. És egy kicsit előre gondoltam már a Way of Knowledge-re, és úgy ítéltem meg, hogy most inkább futni kéne, méghozzá egy jó keményet!
Úgyhogy kellemesen széthajtottam magam a hűvös őszi időben 21 km-en, és magam is meglepődtem, de 1.50-en belül megvolt a hegyi félmaraton. Rég edzettem már ilyet! És nem készültem ki nagyon, csak jól elfáradtam. De végig bírtam erővel. Most örülünk, Vincent!
Ráadásul chipes időmérés is volt, mert egész idő alatt, amíg futottam, a madarak azt mondták: chip-chip!

SZÁMLÁLÓ 2182,5 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése