2009. október 28., szerda

Visszatérők

Először is üdvözlet Davidnak, aki hosszú idő után újra futócipőt húzott és szaladgált egy kicsit. Már nagyon-nagyon vártuk ezt a visszatérést!
DrF képeit látván az embernek mindig egy kis honvágya támad...
Itt vagyok, gyógyultnak minősítettem magam. Mivel szép idő volt és még iskolába sem kellett mennem, délelőtt beöltöztem és nekilódultam. A szó szoros értelmében. Kicsit bosszantott ugyanis, hogy elég jó formában voltam a betegség előtt és aggódtam, hogy megint hetek múlnak el, mire jönnek majd az eredmények. Meg aztán régen nem futottam, hiányzott is. Az első kilométer után derült ki, hogy a két héttel ez előtti tempóban indultam el, talán még egy kicsit gyorsabban is. De nagyon jól esett, meg vagány is voltam. A 3.-nál sejtettem, a 6.-nál biztos voltam benne, hogy gond lesz. Szúrt itt, szúrt ott, kicsit lassultam is, de végig jól ment. Egész elfogadható eredményt produkáltam, nem vártam volna. Végül jöttek a gondok. Fel kellett mászni a másodikra. Még szerencse, hogy nem jött szembe olyan szomszéd, aki nemrég függesztette föl a Half Life aktuális epizódját, mert biztos szétkent volna a lépcsőházban. Gyakorlatilag vége lett a napomnak, pedig a java ezután jött!
SZÁMLÁLÓ: 2138,5 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése