2010. január 3., vasárnap

Alaphang

Nos, tegnap puha pöcs voltam, vártam, hogy elálljon a szél, és ma jobb időben mehessek edzeni. Úgyhogy ma nagy szélben ÉS hófúvásban indulhattam el. Nagy lelki küzdelem volt, egész éjjel fútt az orkán, alig aludtam valamit. De mikor elindultam hóhérként, dupla gatyában, akkor meglepődve tapasztaltam, hogy nincs is olyan hideg. Szépen kocogtam, nagyon lassan, a dupla gatyában rohadt nehéz mozogni, az a pár centi hó nem zavart. Ugyanúgy sikerült hülyíteni magam, mint a héten titeket, és ugyanaz lett a vége: végigtoltam az egész pályát, amit együtt futottunk. Ezzel sikerült a mindenkori legkorábbi félmaratont futni az évben (az eddigi rekord jan. 11-e volt 2004-ben), és egyben azt is látjátok, mit vár tőletek az idén a jó öreg DrF: csak a maximumot! Nincs apelláta!
Időt nem mértem, de azért legyetek büszkék magatokra: úgy 2.10 körül értem be... Szép volt, srácok, éreztem én, hogy jó tempót nyomtunk együtt!!!

SZÁMLÁLÓ 2548 km

Majd elfelejtettem: csodaszép szarvast láttam alig 20 méterre magam előtt átröppenni az út felett a János-hegy alatt valamivel. Gyönyörű élmény volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése