2010. január 24., vasárnap

Hideg ellen a legjobb egy feles!

No megvan az újabb! Nem terveztem most sem, hogy ennyit megyek, de a végén nem adtam könnyen a bőrömet. Tegnap nem ezt láttam a csapatomtól sem. (Tudom, senkit nem érdekel, de haláli volt megint: harmadosztályú csapatom Anglia újabb, nagyszerűen játszó élcsapata ellen harcolt; csúsztak-másztak-vetődtek-blokkoltak, és a végén másodszor is egyenlítve idegenben kiküzdötték az újrajátszást, ami most már nálunk lesz majd febr. 2-án. Hiába, a sport a második legjobb dolog a világon, és csak tizedekkel marad el a szextől...)
De vissza a futáshoz: lelkesedésben így nem volt hiány, és egyre magabiztosabb is vagyok ezen a távon. Jól esett, de szerencsére nem estem jól a hóban. Pont jó volt a talaj, letaposott de nem csúszós hó, talán a legjobb a futásra. Szép téli táj, időnként napsütéssel, -4 -5 fokban kedvemre való. Szél egyáltalán nem volt, ami a komfortérzetemnek jót tett.

SZÁMLÁLÓ 2689 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése