2010. január 26., kedd

egy fél feles...

a futás most köszönhetően a télnek extra nehézségekkel járt nekem. nem elég a csütörtöki vizsga és a mínusz fokok, egy jó fél órát is utaznom kell hogy hazaérjek és elérjem a futó cuccaimat, amiket nem akartam magammal cipelni a szükségszállásunkra :)
ma reggel nem terveztem h mennyit menjek, csak annyit, hogy több legyen mint az átlag... szóval mentem... a 3. km után már a egész kellemes idő volt és amikor túlmentem az M0-son, jó érzés volt "ismeretlen" terepen lépdelni. a Lupa szigeti átkelésnél fordultam, mert ma még tanulnom is sokat kell, de tudom h afölött még nagyon szép pálya vár, szóval kell ezt a távot még fokozni. két támadó magyar vizslán kívül semmi baj nem is történt (a jeges úton sem). de legalább megtudtam hogy a magyar vizsla neeeeem bánt, ne féljek... persze...
összesen 10800 m lett engedelmetekkel akkor ezt most 11-nek írom:
SZÁMLÁLÓ 2700 km
egy jó feles pálinkával, fürdéssel és egy félórás utazással vissza is értem a kiinduló pontra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése