2010. január 17., vasárnap

Fél-ek

Nos, megdupláztam a feleseim számát (M itt fogja a fejét mellettem a címválasztás láttán). Örülök neki, igazából nem terveztem, de miután reggeltől félévi értékeléseket írtam, jólesett egy kis kikapcsolódás, és nem fordultam vissza a 16-os pályámra. Végül jó döntést hoztam, de az igazság az, hogy a végére nagyon elfogytam, kétoldali intenzív szúrásom volt az utolsó 6 km-en, és ráadásul felfelé megbotlottam és ráestem a nemrégen sérült ujjamra, ami megint fáj rendesen. Most viszont a fejem fáj, mint állat. Ezektől az apró kellemetlenségektől eltekintve jó edzés volt, száraz, hideg időben. Legalább sár nem volt.
"Milyen futó!" kommentált egy kissrác, amint 14 körül a legmeredekebb emelkedőn evickéltem felfelé hörögve, hóhérmaszkom tiszta fehér a ráfagyott párától... vicces lehetett.

SZÁMLÁLÓ 2668 km

Egyébként megdicsérek mindenkit, január közepe van, de már van 150 km-ünk az idén. Persze nem ellustulni, hanem tovább edzeni!!! Sven heti kilométerszámával nem lehet felvenni a versenyt, de azért próbálkozzunk, gyerekek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése