2010. január 6., szerda

"Habos apa"

Hosszú ideig voltam net-telen, így csak most tudok hírt adni magamról. A hó és a fagy birodalmába csöppentünk a budapesti tavaszból: kb. 30 cm hóba és - 25 fokba érkeztünk vissza a gyors repülőzés és a nagyon-nagyon hosszú buszozás után.
Délelőtt futni akartam, ami a családom szerint őrültség, de a - 21 fok nem vette el a kedvem, sőt egyre jobban vonzott. Magamra aggattam minden futóruhámat, az utolsó pillanatban beszerzett sapkát és nekivágtam. Nem éreztem vészesnek, köszönhetően annak, hogy gyakorlatilag szélcsend volt és a nap is sütött. A kezem és a combom fázott, de egyébként rendben voltam. Az első kilométer után minden kilehelt pára a szemöldökömre és a szempillámra fagyott, így viszonylag keveset láttam az erdőből, de amit láttam, az csodaszép volt. A hóval viszont meggyűlt a bajom, volt egy kb. 4 km-es szakasz, ahol nem nagyon lehetett szemlélődni, mert nem volt úgy letaposva a hó, mint korábban. Itt sokat botladoztam és csak nagyon lassan tudtam haladni. Jó volt hazaérkezni, annak ellenére, hogy a hőmérő higanyszála - 20 fokra szökött fel.
SZÁMLÁLÓ 2562 km
Ja, és még 2-án loptam a családomtól pár órát és futottam egyet a régi utamon:
SZÁMLÁLÓ 2575 km

1 megjegyzés:

  1. DrF elégedett... Itt kérem komoly munka folyik!
    De hallod, ez a maszk... Megijednék tőled!

    VálaszTörlés