2010. május 30., vasárnap

A béke követe

Először is szeretném kifejezni örömömet, hogy a százados úr ismét a mozgást választotta!
A délelőtti mozgás továbbra is vonzóbb, mint a délutáni. Nagyon rácsavarodtam erre a városi tájfutásra, így a köreim helyett ezt választottam. Kis változtatással ugyan, mert úgy döntöttem nem sorban fogom megkeresni őket, mert akkor még jövőre is ezt fogom csinálni. Egy városrészt választottam ki, amit bejártam. Így sokkal változatosabb lett és háromszor annyi pontot tudtam teljesíteni. Nem is figyeltem arra, hogy a verseny előtti utolsó hétvégi edzés ez. Újszerű élmény volt, hogy a kikötő környékén lévő egyik pont körül éppen valami hadgyakorlat volt és fegyverropogás hallatszott az egyébként teljesen kihalt városban. A bicikli úton egy helyütt csomó töltényhüvely hevert. A pontomtól néhány méterre egy sorban, pedig terepszínű ruhában ott üldögéltek a katonák. Az egyik oda is biccentett, miután távoztam, folytatták.
SZÁMLÁLÓ 3632 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése