2010. május 30., vasárnap

Triatlon

Pénteken-szombaton addig-addig néztem a Giro d'Italia-t, hogy kedvem szottyant egyet tekerni. Nosza, leporoltam a Mali Ironman-t, már vagy egy éve nem ültem rajta. Mentem egy lendületes kört, nem sokat, kb. 20-at, de elég rendesen odaléptem neki. Aztán annyira kellemesnek találtam a dolgot, hogy lendületből elmentem még futni egy 10-est. Nem volt túl gyors, kellett vagy 4 km, mire a lábaim elfogadták, hogy most nem tekerni hanem lépkedni kell, de rendben volt a dolog. Így a gyásznapot (ezen a hétvégén volt asszem a Kinizsi, még nem tudtam feldolgozni se a debreceni kudarcot, se az azt követő összeomlást, se azt, hogy most nem tudtam elindulni) legalább egy kis mozgással sikerült tölteni. Ráadásul elég intenzívvel.
És hogy hogy lett ebből triatlon?
Hát úgy, hogy megúsztam az esőt!
Höhöhö!

SZÁMLÁLÓ 3618 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése