2010. május 15., szombat

Felkészültem?

Ma volt az utolsó hosszú futás a verseny előtt és az első nyárias nap. Ennek köszönhetően idén először húztam rövid gatyát, pólót. Amennyivel könnyebb volt a ruházat, a meleg annyival küzdelmesebbé is tette. Nem szoktam hozzá és várakozáson alul teljesítettem. Az első 21 egész simán ment, bár rettentő melegem volt és szomjas voltam, így látszott, hogy nem lesz elég a magammal vitt víz. Utána már lassulhattam valamennyit, de szerencsére elkapott egy rövid nyárias zápor 25-nél, ami felfrissített és lemosta a képemről a sót. Az utolsó 2-3 km kicsit szenvedőssé, lassúvá vált, nagyon vártam, hogy vége legyen. Kicsit aggasztott a gondolat, hogy 3 hét múlva ennyi futás után még egy 10-es jön. Hazaérve egy közepesen enyhe rosszullét után összevakartam magam.
SZÁMLÁLÓ 3560 km

1 megjegyzés:

  1. Minden elismerésem! aneron biztató szavait nem is tudnám mással kiegészíteni. Víz lesz; amit lehetett, megtettél, a továbbiakban már csak élvezned kell a dolgot. Ez nagyon fontos, élvezd ki, hogy felkészültél!
    RESPECT!!!

    VálaszTörlés