2010. május 15., szombat

újra itt

Jó sokáig semmi mesélni valóval nem tudtam hozzászólni a témához, de végre a rengeteg tanulás után, eldöntöttem, hogy akkor futás lesz. Aztán mire hazaértem reggel konstatáltam, hogy olyan állapotok uralkodnak, mint az Ukulore-völgyben és mivel a vízen-járást nem fejlesztettem még tökéletesre, kezdtem erről lemondani (ne tudd meg Sven, mi van itthon... pár nap alatt leesett egy hónap csapadékmennyisége).
Aztán végül este egy "laza" teremfocival elégítettem ki a sport iránti, több hete elfojtott, perverz vágyamat. Körülbelül.... több, mint féléve nem fociztam, több hete egy métert sem mozogtam. De azért kihajtottam magam :)

Sven, 10 nap múlva lesz Douglas Adams születésnapja és hogy az ő szavaival éljek: Ne ess pánikba. Itthon a kecskeméti verseny előtt szokott megjönni az első tavaszi napsütés és ha visszaemlékszel azért az ütni szokott :S
Ha nem nagyon változgat az idő nálatok, akkor simán hozzászoksz pár nap alatt. Ja s a versenyen gondolom azért hozzád vágnak 1-1 pohár vizecskét. Szóval szerintem elég jó sok munkád van benne (csak ha a blogot visszaolvasom, akkor is látom), így az eredmény is látszódni fog. Drukkolunk majd :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése