2013. november 11., hétfő

2013.11.10. ha a hülyeség fájna

Pénteken ivászat.
Szombaton tésztaparty, ivászat.
Vasárnap futás, ivászat.

Első tudás útja félmaratonom volt, és az első olyan verseny amivel nem foglalkoztam. Félmaraton mindig lefutható úgy vagyok vele, de most megtudtam, hogy előtte nem szabad sok alkoholt inni, mert nagyon vissza nyal a fagyi.

Már reggel is éreztem, hogy fáradt vagyok, és másnapos. Az idő néha hideg volt, néha meleg. Ezért rövidgatya, hosszú felső kombót választottam. Amit nem bántam meg, mert a másnaposságos fáradtság miatt nem volt annyira melegem. 

Nem volt tervem semmi. 1.40. körül beérni. Már az elején feltűnt, hogy nagyon gyors a mezőny.
utolértem Tamarát, és együtt mentünk. Aztán utolértük Solykáékat. akik egy nagyon kellemes 4.15. öt mentek, majd lett belőle 4.30. de 12. környékén 4.40. már nekem lassúnak hatott. így ott hagytam őket. 

Nekem csak dudáltak a Petőfi hídnál, anyázás nem volt. Úgy szeretek futni, hogy mindig húzatom magam valakivel, na most ez itt elég nehéz volt, mert 1-1 fut között akár 20 méter is volt. és ilyenkor el tudom veszíteni a sebesség érzetem.(rohanok, vagy lassulok)

De előztem és azért az jól esett. 

Az ELTE tömbnél ettem szőlőcukrot, megálltam inni. Nem kellett volna, mert beszorult, a levegőm jobb oldalon. mind ez 16km nél. Számoltam hogy még egy sziget kör, bírni kell. 

Még mindig haladtam, de mivel fájt, és arra kezdtem figyelni, nem a futásra, lassultam. A Lágymányosi híd után jött a halál. 19.nél életemben először futott át az agyamon, hogy sétálok, de "nem, nem soha" Bármi is lesz futást imitálva megyek a célig.

Szokásom, hogy az célegyenes előtt látótávolságból indítok egy sprintet, na most ez elmaradt. 
Szerencsére Áron, és Petra várt a célban kaptam vizet, de le kellett kicsit feküdnöm, hogy helyre jöjjek. 

Kinizsi előtt egy hétig nem fogok inni, és kurvára kialszom magam, és minden . Még egyszer nem akarok így futni.

Az idő ennek ellenére nem sokkal maradt el a NIKE hoz, ahol beteg voltam. 1.37.54 lett most a nettó. ott 36. ot mente.

De mozogni kell, és ami nem öl meg az erősít. 

 
SZÁMLÁLÓ: 11044 km

1 megjegyzés: