2013. november 11., hétfő

A tudás útján futó g*cik...

...avagy hozzáállás a futókhoz Budapesten, 2013. Nem egy BSI-s, egész várost lezáró versenyről van ám szó, hanem egy (rekordlétszámot hozó) 650 embert megmozgató sporteseményről, ahol kicsit kevesebb, mint 500-an álltak rajthoz a félmaratoni távon. Mégis van akit nagyon zavart, hogy 5 percre lezárták a rendőrök a Petőfi-hídi felhajtót...
A rajtszámátvétel idén kicsit bonyolultabb volt, mint eddig valaha, de mivel szombaton tésztaparty-t tartottunk a Döme-rezidencián és a "hidratálás" sem maradt el, így meglehetősen jó volt reggel kicsit józanodni a regisztráción. Mindegy. Öltözés és még mindig van 1 óra a rajtig.
Mivel a marton óta beteg vagyok, nem sokat edzettem, így nem terveztem semmit: legyen 1:30 körül. Persze DrF tudja, hogy kell behergelni az embert, így egy jó sör reményében rajtoltunk el és azt már az elején éreztem, hogy a határon futok. Jól ment, tempós volt, vitt az adrenalin (mert más nem volt, ami vitt volna) és hagytam le az embereket. Láttam az OB-sek egy csapatát elől és valahogy nem akartak távolodni. Furcsa volt a pálya, mert egy szakaszon, a rakparton párhuzamosan ment az eleje (9,5 km) meg a mögötte jövők (7,5 km) elválasztás nélkül. Épp az első 3-assal egyszerre értem oda ahol ők fordultak mi meg mentünk egyenesen. Tudtam, hogy elrontottam, mert jó tempót mentem és vártam mikor jön a nagy-halál. 11-ig semmi nem jött, sőt felzárkóztam egy kisebb csoportra, akiket a Petőfi-híd előtt meg is előztem, majd a hídon ők iramot váltottak és mentek. Én a Lágymányosiig még nem kapcsoltam rá, de mivel még mindig bírtam az iramot, ott begyújtottam a rakétákat. 20 km-re már le is hagytam a korábban említett csapat nagy részét. Onnan már csak be kellett jönni....

Bruttó 1:25:00, Nettó: 1:24:37.
Eredmények: PDF

A helyezés kicsit csalóka, mert bruttó idő szerint van (52.), nettó szerint 49. hely, ami 485 indulóból arányiban jóval hátrébbi hely, mint a NIKE-n. Erősebb volt azért ez a mezőny...

SZÁMLÁLÓ: 11023 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése