2013. november 19., kedd

Sötét erdő

  A rendelkezésemre álló aktív idő optimalizálásának új távlatait fedeztem fel. Bár a keddi aikidó edzés ütközik a lányom tornájával, de míg ő spárgázik és bukfencezik, én addig azért futhatok. Nos, erre került sor a mai nap. Szerencsére a tornaterem közvetlen, a kedvenc erdőm szélén fekszik, így adott volt a dolog. Igazából, hamarabb is eszembe juthatott volna.
  A sötétben, rövid bukdácsolás után már a sokat emlegetett, kivilágított futóút várt. Imádtam.
SZÁMLÁLÓ 11103 km
A döntés megszületett: szeretném lefutni negyedszer is. Beneveztem és ott leszek Stockholmban. És ti?

1 megjegyzés:

  1. Hát az szép! 2010 után újra Stockholm!
    Én így egyelőre 0 bevétellel kicsit sajnálom magamtól azt a 112 Eurót és az utazást. Így sajnos inkább nem, mint igen.

    VálaszTörlés