2014. szeptember 22., hétfő

2014.09.17 Sziget 21. Szécsény

Nagyon rég voltam a szigeten, meg úgy általában futni, de mivel 21.én Szécsénybe mentünk futni egy félmaratont gondoltam nem árt megnézni hogy állok.

Bálinttal mentem két kört, és egyedül egy 3. at.

24.24.
23.24.
24.12.

Közben azért pihentünk, de annak örültem, hogy az 5km-er megy még.

Aztán eljött a vasárnap gyönyörű idő, Bálint, Máté mentünk kocsival. 1,5 óra út. imádok arrafelé vezetni. 

Megjöttünk beneveztünk, kis családias futás 1000Ft a nevezés.  kb 70 induló.
Busszal elvittek minket a starthoz Ráróspuszta a Szlovák határon. gyönyörű új híd, és egy mesebeli kúria, a ker még szebb.. 

rendőri felvezetés, mentőautó a sor végén.

Természetesen, mint egy amatőr erősen kezdtem, de egyszerűen jól esett. 46 perc alatt lett meg a 10km-er.

Együtt mentem egy 58 éves faszival dumálgattunk, jó volt.

Aztán megálltam frissíteni és minden megváltozott, elindultam a faszi már elment, én meg nem bírtam vissza gyorsulni, csak szenvedtem. 



Máté előttem volt, Bálint mögöttem. Meleg volt, de nem annyira.
Aztán a 15.km körül egyszer csak előttem sétált Máté, mondta, hogy kész van. mondtam én is. együtt mentünk 17ig, ott volt egy Frissítő. nagyon szét voltam esve már, ettem ittam. Közben Bálint is elment velünk szembe.

Annyira belassultam, hogy Bálint 18 km nél elsuhant mellettem.

Próbálom magyarázni a bizonyítványt, de a péntek óta tartó masszív piálás,6 óra alvás verseny előtt, és a torokfájás, nem biztos, hogy segített a dologon.






Bálint annyira jól volt, hogy Mátét is befogta, és megelőzte.

Szánalmas, életem legrosszabb félmaratonját sikerült teljesíteni 1.51.35.

10.km 46p.31mp ( ez viszont talán életem legjobbja) Áron mentünk jobbat?
17.km. 1ó.24.p10mp

21.km 1ó51.p35mp

De motiváltak minket, mert  kategóriába első 3 helyet elhoztuk. 5-en voltak a kategóriánkban :)



Utána volt még egy tál gulyás, ettünk egy fagyit, és irány haza.



Nagy tanulság, hogy edzeni kell, és ami eddig egyszerűnek tűnt(félmaraton) most az is nehéz.



3 hét múlva maraton , nagyon  félek, a héten próbálok futni, csak ezzel a torokkal, meg levertség érzettel, nem annyira könnyű kimenni a szélbe futni. Kifogás tudom, de most nincs senki, aki hajtana (Áron)
 

SZÁMLÁLÓ 13587 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése