2014. szeptember 30., kedd

2014.09.24. Sziget 09.29. rakpart

Múlt hét szerdán NIKE futóklub.

Megkezdődött a futópálya felújítása így a pesti oldal le van zárva.

MAtyival mentem 3 kör volt a terv, de csak kettő lett a végén. nagyon fáztam.

Természetesen az első körön nem zavart, hogy le van zárva, kikerültük, a kerítést, a árkon dombon át futottunk.

A második kört, már budai oldalon csináltuk, ill. az állatkertig el lehet menni, szóval 3/4 kör.

De meg lett a 10km így is.

Jobban esett,mint a félmaraton.

09.29. 
Angol után 21.00. tól mentem futni szintén Matyival csak jött vele Detti is.

ők a Szentlélek térről jöttek, én a Szirom utcából. Elindultam feléjük, már a Görzenálig eljutottam amikor szembe jöttek. Nem tudom milyen tempót mentem, de pont jólesett. Detti monda, nyugodtan hagyjuk ott, menjünk ahogy jólesik. Azért néha bevártuk, de mentünk. ahogy jólesett.

Erzsébet hídnál beakartuk várni, Dettit, de nem érkezett meg. ezért vissza futottunk a Lánc hídig, de ott se volt. Hívtuk telefonon, de nem vette föl, aztán kiderült, hogy ő integetett az Erzsébetnél, csak mi nem láttuk, és már a Batthyányi téren van. Matyival elváltunk és irány haza.

Felfutni a Hegyalja úton érdekes volt, főleg, úgy, hogy a bal térdem valamiért nem akart megtartani. szóval sánta róka voltam. :(

Mivel nem mértem csak nagyjából tudom, hogy olyan 9-10 km körül lehetett. 

Szerdán újabb futás. remélem jó idő lesz.

Szombaton pedig Kaposvár- Pécs Rókaűzők váltóverseny. 5km lesz próbálok minél jobbat menni. 

SZÁMLÁLÓ 13636 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése