2014. november 10., hétfő

2014.10.09. Tudás Útja

 Idén újra tudás útja.
A tavalyi aznapos futás után jobb reményekkel vágtam neki, bár megint sikerült hajnal 2 ig fent lennem :(

Megint sok ismerős volt ott, sok szép lány, és sportos fiúként mi :)

Balázs, Bálint, Éva, Pali, Zsófi, Máté, Balázs, Dani, Orsi.

Nyugodt voltam, nem izgultam. Nagyon jó idő volt, rövidgatya, póló, novemberben. tavaly sapka sál...

1ó50p-et terveztem. A Többiek szépen ott is hagytak az elején, Élveztem végig mióta nincs Band-em, nem igazán tudom, milyen tempóval megyek. Telefonon lévő sima óra alapján hozzávetőlegesen tudom. 

Szépen pacsiztunk a többiekkel a rakparton.  A fordító után 9km. utolértem Évát, aztán utolértem egy srácot, aki kicsit gyorsabb volt, mint ahogy mentem, de még nem vészes.
A diagramon látható viszonylag egyenes szakaszt mögötte töltöttem szerinte. Mátét is sikerült utolérnem.

Petőfi Hídnál hagytam ott a srácot, aki húzott. Onnantól már nagyon ritkán voltak futók.És kezdtem is azért fáradni, meg tudtam, hogy jön a Lágymányosi, meg Pali által említett Lurdy házas emelkedő.

Körúton borzasztóan szmogos volt a levegő. Nem esett jól.

A vége felé páran lehagytak. De már nem bírtam, akartam akkorát robbantani. 

Jól éreztem magam, de tényleg, idei év legjobb versenye volt. Meg talán az is jó, hogy magammal is kezdek egyensúlyba kerülni.

Pontos eredmény még nincs, A telefont chip leszedés közben állítottam le.

kaptunk érmet, ami tavaly még nem volt. 

Jövőre ugyan itt.

 
SZÁMLÁLÓ 14044 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése