2014. november 12., szerda

Nemsokára...

Erre a Tudás Útjára nagyon mentem volna. Be kell valljam nagyon örültem és közben nagyon sajnáltam is, hogy ennyien ott voltatok, mert irigykedtem kicsit, hogy kimaradok belőle. Gratulálok (távtól függetlenül) minden hős teljesítőnek! Viszont nemsokára félmaratont kéne fussak és az elmúlt pár héten elég lusta voltam. Ma esőre keltünk reggel (megint) de dél körül elállt és kicsit még a nap is kierölködte magát a felhők mögül. Próbáltam nem túl gyorsan, de nem is túl lassan menni. Az 1:30-as félmaratoni tempót lőttem be, de csak itthon derült ki, hogy ez mennyire jól sikerült :)
Bruttó (piroslámpákkal) 45 perc körül mentem és kb. méterre pontosan 10 km. Jó lenne ha rátudnám venni magam a hétvégén ennek a duplájára.... meglátjuk hogy alakul.

SZÁMLÁLÓ 14054 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése