2014. november 9., vasárnap

6x6, az 37

Hello!

Egy kicsi plusz. Ennyi ment most a rohadt sok meló mellett. Szerdán elszaladtam a Margit szigetre, egy 6-ost futottam, és teljesen elkeseredtem, hogy nagyon lassan ment, pedig a 21 után azt vártam, gyorsabb leszek.

Ma elmentem Palival az egyetemi futásra, és ott is csak egy kis 6-ost toltam, mindegyik km-em 6 perc körül volt, picit kevesebb, picit több, az én órám szerint 37 percet futottam. 

Ez nem a legszuperebb, de azért örültem, mert ez most motivál a jövő szombati siófoki 10km-re, hátha az jól megy majd... Valahogy olyan hülye hétvége is van, fura az idő, mindenki nyomi.

És a futás előtt, mikor már mindenki bemelegített, meg kellett hallgatni a Himnuszt. Ilyet még nem hallottam. What???????? Nagyon fura volt, de tudtam, hogy Pali is ott mosolyog valahol előttem a tömegben. :)

Na azért egy kicsi 12-est hozzá tudok tenni megint. :)

Puszi mindenkinek!

SZÁMLÁLÓ 14002 km

1 megjegyzés:

  1. Azért tegyük hozzá gyorsan, hogy a múlt heti hosszú bravúr után ez most még komoly tempónövekedés is... Hol a határ??? :)

    VálaszTörlés